16.3.10

çükütay

Ne garip isimler var! Garipliklerini geçtim, hele internette gördüğümüz bazı isimler gerçekse eğer asıl o zaman yanmışızdır biz. Abim bugün geldi, güle oynaya, pipican ve çükütay isimlerini gördüğünü söyledi. Ahah hatta tdk sözlüğünde bile aradık bunu yani, tdk şu 78 yıllık ömrünce böylesini görmemiştir. Sonra bi de ekşi sözlüğe baktık, bunun benzerleri olarak, kukucan, bamyacan gibi türetmeler vermiş, iyice eğlendik.

Abim bildiğin maymun iştahlı! Hiçbir şeye karar veremiyo, bi sürü isim söyledim ama sen de hiç yardımcı olmuyosun, düşünmüyosun diyo. Ve gaza gelen dilo, öyle bir isim söyler ki uf, manyaks. Baktık anlamına tdk sözlüğünde, şans, talih anlamında ve kimsede yok doğru dürüst, tam bir harika. Gerçi duyduğumdan değil sallamış da olabilirim ama olsun, pek beğenildi.

Söylemem ki!

Sonra herkes koyar, olmaz...

Bu arada kime niyet kime kısmet tadında bir çanta almışım, of, çok sevdim beah! Charlotte'ı ve çanta aşkını seviyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder