Bugün sevgili kıvırcığım yanı başımda, başucu kitabım gibi maşallah. Şincik sözü ona bırakıyorum; kendisi her ne kadar boş bırakmayı düşünmüş olsa da...

sonundaaa diloloyuma kavuştum...midemdeki dolmaları hazmetmeye çalışırken bunu yazmak zor gelse de mutluyum hala diyetimi bozmadım :D yazarken sık sık tıkansamda aslında çok edebi bir kişiliğimdir! Diloloyumla haz-d de ilk tanıştığım günü hatırlamasamda iyiki tanışmışız diyorum hergün her dakika :D Bugün de diloloyumla ne kadar çok şey yaşadığımı bir kez daha farkedip kopuyorum ve kısaltmadan yazmanın ne kadar zor olduğunu farkettim şu an.Sabah kalkıp dersaneye gitme gerçeği ne kadar zor gelsede diloloyumla olunca o da akar gider :D Daha dedikodu faslına tam başlayamasak da hala ümitliyim :D En son yazdığım yazının edebiyat sınavında olduğunuda hatırlatmak isterim...Birazdan film de izlicez oh mis (tabi ben bitirebilirsem) :D Diloloyum da ümidini kaybedip benim telefonumla oynamaya başlasa da bitiriyorum artık ilk kez yazdığım bu bloga veda ediyorum diloya da bana bu yazıyı bırakıcak kadar güvendiği için tekrardan şaşıyorum ama o benim bitane canım dostummm HİÇ AYRILMAYACAĞIZ DİLOLOYUM =)

Yorumlar