11.12.09

ah biz 10 Deliler...

Eser hocam, canım hocam, nete kadar vardı size olan sevgim. Biyoloji sevgimin bir tutkuya dönüşmesini sağlayan insan o: Eseeeeer Konguuuuur! Çok gerekmedikçe not aldırmaz, ama kim not alıyo kendisi konudan bahsederken kim almıyo iyi bilir, ona göre ölçer biçer sözlüsünü. Gerekmez de not almak aslında, eğer eser hoca giriyosa dersinize. Sınavda en kötü 70 alırsınız hiç çalışmasanız. Kendini dinletmesini iyi bilir, zaten kopamazsınız ki dersten! Derste öğrenmek işte budur, öğretmek budur, dersiniz. Şekerdir, cicidir, yani ne biliyim her türlü iyi sıfat kullanabilirsiniz onun için. Sınavlarda kopya çektirmez ama, zaten çekmem de öylesi saygıdeğer bi insana karşı.

Her neyse, kendileri çok çeşitli laflarıyla, rahat konuşmalarıyla meşhurdur. Gerek ''Totonuzu kaldırın bakiim, danacanlar!'', ''Sitoplazma, yumurta akı kıvamındadır, kulak memesi gibi hani, ne bileyim işte, bıngıl bıngıl!'' gibi gibi tabirleriyle, gerek soda şişesine oturup ölmeyi bekleyen adam üzerine yorumlarıyla bizi koparan, dillere destan olandır. İşte yine, salı günü toplucana koparken biz 10 D sınıfı canlılarına 10 Deliler demiş ve bu böyle kalmıştır.

İki sene de Deli oldum he ben. Hazırlık Deli'si ile 10 Deli'si. Vay gidi bakalım daha ne deliler görücez!

Deli deli zır deli kulakları küpeli tadında bi hayat işte bu da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder