15.12.09

biiitttiiii

Ya-şa-şın! Ne dediğimi bilmiyorum sayın blogreader, bu devanası habere ne denir ki! Sınavlar bitti kuzucum, güzin ablan tekrar karşında! Aslında bazı arkadaşlar içimdeki tüm neşeyi söndürdüler ''6 ocak yeniden başlıyo hıaaaaa'' diye filan ama bu neşemi kimse engelleyemez yani. Yılbaşının gelmesine hiç bu denli sevinmemiştim. Madem böylesi bi neşe varken değerlendirmeliyim, bolcana eğleneyim. Çam ağacı falan süsleyeyim, bişeyler alayım, yeni kıyafetler, ciciler, biciler...
Hafta sonları da hep dersane sınavları he. Öf aman yani. FEM'den arayan tarih hocasının önünde saygıyla eğiliyorum ayrıyeten. ''İnşallah görüşürüz yavrucum, fdd'nin de soruları çok iyidir maşallah, Allah yar ve yardımcın olsun, bay bay'' Çok deliydi, zor tuttum kendimi.
Notlarım da deli. Herşey deliler bu ara. Cağnım okulumun cağnım sınavları sayesinde sayısalda notlarım üç filan ve bu nota göbek atıyosun hani. İnsanlar ''Fizikten 65 aldım yaaa'' dediğinde ''Oha ineksin'' yanıtını verdiği bi okulda ne denilebilinir ki?! Ama 22 sınavından 14'ü 100 olan dönem birincimize bişey diyemiyorum, yok öyle birşey!!!
Are you still alive dude?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder