caps lock tuşun açık kalmış yavrum, büyük konuşuyosun

Bir insana ömrü boyunca taşıyacağı ve taşımaktan gurur duyacağı bir isim bulmak... Çok zormuş gerçekten bunu anladım. Kararsız veya tutarsız olmamdan değil, hem ailenin beğeneceği hem de o insanın zorluk yaşamayacağı bir isim bulmak deveye hendek atlatmaktan beter. Ders aralarında, hoca boş bıraktığında falan düşündüm birkaç şey de hani kimseye beğendiremedim. Ay bi de tabi erkek çocuğunun dedesinin adını alması gibi aptal ötesi bi gelenek var ki sanıyorum beni çok uğraştıracak. Hayır ya o ne öyle sanki yeğenimi değil babamı kucağıma alıyorum!?&%+^ Tüyler ürpertici... Hem ben gayet mutluyum o kadar geniş sülalemde tek olmaktan, babam da tek olsun, yeğenim de tek olsun canım; insanın egosu tavan yapıyo hani.Ego tavan mavan diyince aklıma geldi sevgili facebook'un güzide laflarından biri: Caps Lock tuşun açık kalmış yavrum, büyük konuşuyosun. Böylesi orjinallikleri bulan insanları tebrik etmek lazım, hatta kendileri facebook ile o denli haşır neşirler ki bazen 'okuldan değil de facebook'tan mezun olucaz' gibi şeyler de görebiliyoruz, yazıktır acırım kendilerine. İnternet sitesi köleleri. Yakında ebenizi değil beni bulucaksınız orda bi yerde, sonu acı olucak, benden söylemesi. Hem nerden nereye geldim, bırava bana.

Eee, ne demiş recep abi: Feysbuk da amele gaynıyo!

Yorumlar