deli ya

Az önce dedim ya 'deli ya' diye -farkettim de 'ya'yı da çok kullanırmışız- benim pek sevgili arkadaşlarım var böyle ilginç canlılar şimdi nasıl anlatsam ki hımm? Şaka bi yana, severim de keretaları, kendileri nerde garip, uyuz, aptal saptal şarkı var gidip buluyolar, onu söylüyolar bütün gün. Hayır o değil, benim de dilime dolanıyo, yapma arkadaşım ama. Mesela facebook, mesela yanayım, mesela ismail, ... ve mesela atiye'den 'deli ya'. Şaka mısın sen anlamadım ki ben seni, ne güzel gelmişin yurtdışından, eğitimlisin, kültürlüsün, yap adam gibi yabancı şarkılar veya onu da boşver hadi Türkçe olsun. Ama dedim ya 'adam gibi' olsun. Neymiş efenim 'Deli ya deli ya deli ya, farkım ortada' Cidden delisin sen ya! Egoiste bak sen, farkını döverim be, paçoz!

Tamam, herşey yolunda, sakinim.

Yorumlar