herkeşler birşeyler istermiş...

Ben de isterim, bana da bana da! Yeni yıl geliyo diye herkes dileklerini dile getirmekle meşgul. Acaba bir dilo neler ister diye düşündün mü sen hiç? Düşünsen de bulamazsın ki! Çok ilginçler onlar. Şimdiye kadar hiç düşünmemiştim aslında ve bakıyorum da gayet olağandışılar. İşte tezimin bir gözlemi daha! Kesin UFO'yum cağnım, veya belki D-LO?

Yeni yıl sağlık, mutluluk, huzur ve başarının yanında biraz da şunlardan getirsin bakalım:
-Duygularımı ve ifade yöntemlerimi kontrol edbilme yeteneği
-Hayattaki zorluklar karşısında daha çok mücadele gücü
-Kendi yarattığım şeye mahkum olmayacak kadar mantık
-Aniden parlamamı önleme gücü
-Hayatımı renklendirecek sevimli olaycıklar
-Ömür boyu unutamayacağım kadar güzel deneyimler
-Ailem ve dostlarıma da, bilirler onlar kendilerini, bana gelecek güzelliklerden daha da fazlası
-Doğacak yeğenime sağlık, huzur, mutluluk, başarı dolu ve benimkinden daha güzel bi ömür; ayrıca mümkünse beğendiğim bir ad :)
-Okumak istediğim kitapları, izlemek istediğim filmleri bi halledebilmek
-Araba kullanmayı adamakıllı öğrenmek
-Para biriktirebilmek
-Gitarda daha çok pratik yapma imkanı
-Annemden Fransızca öğrenmek
-Yurt dışına çıkma deneyimi
-Yurt dışı eğitimim için gerekli hazırlıklarda bir yardımcı
-Odamı doğru dürüst bi düzene sokmak
-Kuş, balık, tavşan veya hamster gibi bi evcil hayvan edinmek
-Azıcık da kilo versem? Çokçuk da olabilir aslında :D

İşte böyle! Bu yeni gençlik de işte'yi çok kullanıyomuş diyor psikoloji hocamız

Umarım gerçek olurlar ve umarım gerçekten mutlu bi yıl sürmeme yeterler. Sen de um blogreader, öyle boş boş okuma be!

Yorumlar