jingle bells

Ah o şarkı, o sevdiğimiz ve bütün yaratıcı yurdum insanlarınca ''cingılbeeels'' diye söylenen şarkı yok mu! Noele beş kala yine dolandı dillere görüyor musun? Görmezsin tabi, duyarsın da söz gelimi işte. Aslında sadece noel değil de kış şarkısıymış da, Lord bilmem ne tarafından yazılmış da, ilk adı ''One Horse Open Sleigh''mış da yani mişmışmuş, hık mık, şöyle de böyle. Bunu okuyosan internettesindir ki gayet rahat kendileri hakkında bilgi bulabilirsin, boşver beni. Ben sadece nakaratı vereyim de yılbaşına hazırlık olsun.

Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way;
Oh! what fun it is to ride
In a one-horse open sleigh.

Bizim evde öyle yok çam ağacıymış süslemeymiş meraklısı yoktur pek, amaaaan kim uğraşıcak ki şimdi gibilerinden. Annem çam dalı koyar vazoya bi tek o yani. Ben de meraklı pis bir özenti olarak -sırıtık- gidip bi alayım dedim süslerim püslerim. Kurmada biraz zorluk çemiş olsam da sivri zekam sayesinde, şimdi yerinde güzel güzel duruyo. Hoş oldu bence, sevdim, egom da tatmin oldu, daha ne isterim?

Yorumlar

Yorum Gönder