kabus geri döndü

Bloglar açtım, açıldım saçıldım, nete sarıldım bi bütün oluşturdum filan derken hoppala! Cumburlop sınav haftasına düşüyorum sanırsam. Ve tabi muhteşem sınav takvimimiz. Defterin kapağını açmadan sınava girsem 70 alırım dediğim biyoloji tek güne koyulur mu ama olur mu böyle? Cik cik cik, yadırgadım yani.

Perşembe akşamından sonra ben yokum sevgili blogreader, bu kötü haberi vereyim dedim. Biliyorum bensiz yaşam anlamsızlaşacak, tadı tuzu kalmayacak hayatın ama insanız elbet. Error veriyo sistem napayım, tek çekirdekliyim abi. Harici bi harddisk mi gerekicek acaba bilemedim... Yok ama o doğaçlama oluyo olursa, böyle önceden hazırlanma falan beni bozar. Harici harddisk dediğim de kopya, hani lazım olur diye ama yok ben mutluyum böyle saf çocuk olarak, gerek yok yani, çalışırım ben, evet ineğim de, yüzüme vurma lütfen.

Ama hani yanarım yanarım, okulumun pek nadide sınav haftalarına yanarım yahu! Ömrümün o haftası resmen yaşanmamış gibi oluyo; her sene 6 hafta eksik yaşamaktan bahsediyorum ki berbat bi durum. Neyse, hadi yine iyiyim, sevgili okulumun 5 yıllık işkence sürecinde 13 sınav haftası bitti, 17 kaldı, azı gitti çoğu kaldı hesabı, yine iyi bence. Evet biraz sıyırdığımın farkındayım, boşver takma sen beni...

Herşeye rağmen: Don't worry, be happy!

Yorumlar