köpekçik

Ayım, köpeğim, rengi pek tutmayan pandam, herşeyim! Bugün ikinci yılbaşı hediyemi aldım blogreader, hem de enlerimden birinden. Yerim kendisini, elimden bırakamadığım köpeğini de, çok seviyorum bi de bilsin yani.

O biiiiir şeftali!
O biiiiir pandacık!
O biiiiir gülen!
O biiiiir xD!
O biiiiir BigLion!

Bu kadar laftan sonra isim bekliyodun tabi ama anlayan anladı bence uzatmayalım.

İlk hediyem kimden mi? That's one secret I'll never tell...

Yok o kadar da sır dolu biri değil yani. Bildiğin kıvırcığım, canımcığım, bitaneciğim. Hani sinemada beni çıldırtan. Bildin? İşte onun hediyesi öylesi anlamlıydı ki biraz daha duygusal bi insan olsaydım muhtemelen ağlardım. Üstünde ikimizin resminin olduğu, sıcak su konunca belirdiği sihirli kupalardan! Ona da burdan kucak dolusu sevgilerim gitsin madem, internete giremiyo yavrucak...

Yorumlar