18.12.09

kış yemeği

Notlarım sebebiyle son güne kadar gitmek istemediğim okulumun yemeğine annemin baskısıyla -şaşırın bence de- gitmekte karar kıldım ve evet dün gece ''oradaydım''. ''Ben kopmam yahu aman sen de deli'' tarzı konuşmalarıma rağmen havasızlıktan dışarı çıktığım anda ''ibiza''yı duyunca koşarak içeri geldiğim anı hatırlıyorum. Hala bacaklarım ağrıyo, of seni. Bugün de okulda bi güzel uyuduk, toplucanasından hem de. Güzeldi ama he, yemek kısmı harici. Yemekteki o garip şeyden sonra iyi geldi kop filan; bi de okulda ne var ne yok baya da öğrenmiş olduk he. Çakal beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder