uçurucular

Veli toplantısı olmuş. Annem benim zırlamalarıma değecek notlarım olmadığını düşündüğünden kızmış bu sefer. En sevdiğim dersten düşük -85 aslında evet- beklerken 90 almışım. Sevmediğim dersleri de şurda saymamalıymışım. Hafta sonları sınavlar varmış da ben çoğunu takmamışım. Ama ne yapayım abuk soruları olan abuk dersaneyi bence sen de takmazmışın. Üçüncü sınavlar geliyormuş ve bir çoğu test olacağından içim pek kıpır kıpırmış. Atış hareketlerinden insanlar korktuğu için ben de korkuyormuşum da aslında bizim hoca iyi anlatıyomuş. Edebiyat kitabını okumamışım, ama okumalıymışım. Edebiyat için sunum yapacakmışım da, yarısı hazırmış da, ben hala blog yazıyomuşum. Yılbaşı geliyomuş ve ben hiçbir zaman takmadığım noel zırvaları için bu sene pek heyecanlıymışım. Aslında yaşıyormuşum da yeni farketmişim. İnsanlara hep söylemek istediklerimi söyleyince içim pek bi rahatlıyomuş ve hatta karşımdakiyle daha samimi olunuyomuş. Bizim okul çok dedikoducuymuş da ben kusur kalmamışım. Bir yıl değil bir dakika bir arada duramam dediğim insanlarla neredeyse bir dönemi aynı sınıfta geçirmişim. Şubat tatili meğer gelmek üzereymiş. Sevgili B'nin arzusu üzerine yılın başını 23 Aralık'a almışım. Yarın birilerini gülümsetecek bir sürpriz bekliyormuş da blogumu okumayanlar çatlasınmış.

uçurucu derken de şöyle ki sağlık dersinin madde bağımlılığı kısmında uçucular yazıyomuş da biz uçurucular diye okumak istemişiz, kafamız hep kötü şeylere çalışıyomuş

Yorumlar