31.1.10

diziler vol2

One Tree Hill? North Carolina eyaletindeki Tree Hill adlı kasabadaki liseli gençlerin hayat hikayesi, üniversitenin 4 senelik süreci ardından yine nehrin kenarındaki sahada buluşmaları ve bir yetişkin olarak hayatlarını sürdürmeleri... Bunlar tanımlamada yeterli olmadıysa şayet, aşk, ihtiras ve entrika üçlüsünün en güzel hissedildiği, aşk üçgenlerine her köşe başında rastlayabileceğimiz ama bütün bunların üstesinden sevgi ve dostluğun geldiği dizi desem yeridir. Ayrıca, bu kadar çok oyuncunun girip çıkması beni çok etkilemiştir, bu konuda çok başarılıdır. 4. sezondan sonra üniversiteyi atlamış, 4 sene sonrasına gitmiştir. Benim henüz 6'yı bitirdiğim, ama şu sıralarda ABD'de 7. sezona devam eden bu sıradışı olayların yaşandığı dizide, kimler gelmiş, kimler geçmiştir. Hatta duyduğuma göre Lucas ve Peyton da bu sezondan sonra yoklarmış, pek üzüldüm aslında. Jamie ısırılasıdır, öyle bir yeğenim olsundur ve de Kate Voegele, yani Mia'nın sesi pek beğendiğimdir, Hallelujah mutlaka bir de ondan dinlenmelidir.


Chuck? Bütün eğlencem, işim gücümdür o, yayınlanırken tivide. Chuck Bartowski'nin şapşallıkları, Sarah'ya karşı sevgisi, çok değerli (!) arkadaşı Morgan, Buy More ve tabi ki Intersect... Biraz action ve ziyadesiyle komedi diyorsan, doğru adrestir kendisi. 2. sezonunu bitirdik geçen sene cnbc-e'de, 3. sezon da martta başlıyomuş, hadi hayırlısı. Bakalım yeni Intersect başına neler açacak, merakla bekliyorum.

''I know Kung Fu!''

Gossip Girl? Dizi olarak çok severim kendisini, malum çekiyo, lakin aman diyeyim, gerçekte bu türler benden uzak olsun.

''Gossip Girl here. Your one and only source into the scandalous lives of Manhattan’s elite.''

Evet, yukarda da dediği gibi arkadaşın, o bir dedikoducu kız ve kimse onun kim olduğunu bilmiyor.

''And who am I? That's one secret I'll never tell...''

O herkesin özel hayatını didikliyor. Şu elit dediği de sosyete çocukları. Öylesi zenginler, öylesi vurdumduymazlar ve naletler, öylesi hayatı doya doya yaşıyolar ki! Kim kiminle nerede elim sende oynuyo belli değil yani. En yakın arkadaşmış, yazıkmış, ayıpmış takan yok. Zaten artık anlamaya çalışmıyo izleyenler de, he tabi normal, olur böyle şeyler, her genç kızın başına gelir, diyor. Aslında dizimiz biraz da doğu yakasının sosyetesini gösteren O.C'ye benziyor, bu da batı yakasının sosyetesi ama doğu yakasında biraz daha adap vardı aslında; ne varsa eskilerde var diyip geçiyoruz. Blair çok taş, Serena çok şeker, Nate insan değil filan ama şimdi en baba karakter deyince iş başka. Bu dizinin dinamosundan bahsediyorum ki malumunuz...

''I'm Chuck Bass.''

Onun bir klası var dostum, kimse adıyla kolay kolay ezemez.

''You know you love me. XOXO Gossip Girl.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder