bu da bi ilkmiş

Yeni yılın ilk yazısı da bununla ilgili olsunmuş. Kendileri pek sevdiğim bir konuymuş.

California: Hayallerimi süsleyen yer. Hele ki kıyı kentleri, bi Los Angeles'ı, bi San Fransisco'su, bi Long Beach'i, bi Newport'u, bi Laguna'sı, bi Beverly Hills'i, bi Berkeley'i... Seviyorum huleeeeyn! Üniversiteyi orada okumalıyım ben, oranın bi parçası olmalıyım, hayatımı orada sürdürmeliyim belki de. Gider belki Türkiye'deki en iyi üniversitelerde okuma imkanımı elimin tersiyle iter community college'da başlarım eğitimime, ama bi şekilde gitmeliyim ben oraya. Ama orda üniversite de pahalı tabi. Bi de devlet üniversitesinde okumak istiyorum -belirteyim, University of California, Berkeley- ki onlar yabancı öğrencilere burs vermiyolar. Şimdiden fon biriktirmeliyim tabi, yetmeyecek bile olsa kısmen yardımı olur.

Diyorlar ki Norveç'te ücretsizmiş, şöyle böyleymiş. Hayat pahalı ama, garsonlar bile 4 bin euro kazanıyolarmış. Aman sen de, ben mutlu olmalıyım, Türkiye dışında bi yerde ayaklarımın üstünde durmalıyım, nerde olursa olsun.

Bir de Amerikan dizilerinden etkileniyoruz tabi. Mesela bi The OC vardı ki bana CA'i sevdiren... Aah ah, Marissa, Summer, Seth ve Ryan. Tekrarını izleyin fox'da he. gülücük.

Yorumlar