neyaptın?

Bu ara giremedim internete filan. Çok yorgundum, desem yalan olur, üşendim. Tam dün girecektim ki dayımla teyzem gelmiş abimlere, abim de sürekli çağırıyodu beni, tesadüf oldu, onlara gittik. Bugün de sınavım vardı, aslında erken uyumayı planlıyodum çünkü zaten sabah 6'da yatmıştım. Ama olmadı kısmet, 3 saat yataktaki debelenmem sonucunda sabah 4'te uyuyabilme şerefine eriştim ve 4 saatlik uykuyla dersane sınavına girmek için hareket ettim.

Ders olduğunu zannederek erken gelen sevgili Charlotte'a eşlik etmek için erkenden gidiverdim, oturduk, kahve içtik. İlginçtir, heralde sabah uyanamamanın etkisi, rüyalardan konuşmaya başladık. Birçok rüya tabiri öğrendim ve bir de süper batıl. Mesela rüyada küpe görmek kısmet, diş görmek ölüm demekmiş. Eğer kulağında birden çok delik varsa, birkaç seçenek arasında kalırmışsın. Süper batıl geliyo: İlk defa uyuyacağın bir evde, yastığın altına evin anahtarını koyup uyursan evleneceğin kişiyi görürmüşsün. Ohmaygad! Beni ayıltan, bütün gün ayakta tutan batıl budur ve bomba gibidir yahu! Çok eğlenilesi, komik, kıhkıhkıh tadında bence. Bir de bunu herkes bilirmiş; çok geride kaldım ben more!

More, Trakya ağzında, bir seslenme ünlemidir; Selanik'in göçmeniyim, alemin delisiyim.

Sınava girdik, ama pek kazıktı yani kim kime dum duma diyeyim, sonra Bahariye'den aşağı iniyorduk ki o da nesi! Her yer kan içinde, hem de yol bolunca. Bir gazdır basıp gittik, şimdi haberlerden öğreniyoruz, kavga olmuş gece, sonra da cinayet filan, tırstım çok.

Naber=Neyaptın diye de kullanabiliriz dostum, çok bilgece dimi?

Yorumlar