sen de mi brütüs?

Gecenin bu saati olmuş da ben burda napıyorum dimi? 02.02 hatta. Şöyle ki, sevgili E sürücüm devre dışı kalınca, dilo bu saatlere kadar sürücüyü çalıştırabilmek için güvenlik modundan tut, sistemi geri yüklmeye kadar herşeyi yapmıştır ve hala daha telefonuna istediği şeyi yükleyemeyince eski usul usb olayına girmiştir. Kendilerinin telefonu da arşivlik olduğu için malum, 1 saate ancak 100 mb atabilmiştir, dolayısıyla beklerken sıkılmış, blog yazası gelmiştir, hımm ilginç tabi.

Tatil havasıyla çoğu haber aldığım arkadaşımla ortakça boşluğumuzu doldurmamaya çalışıyoruz. Ne demek acaba bu? Yani boş olmak bizim için o denli tatlı bir rüya imiş ki şu an tadını doya doya çıkarıyoruz. İşte bu hallerdeyken tivide zaplıyordum ve en son dream tv'de reklam olmadığını görüp durdum. Bilirsiniz, sevgili vj'leri filan pek dandiktir kendileri. 4x4 diye bi olayları varmış, bu haftalarda öğrendim, böyle bi sanatçının son 4 klibini veriyolarmış da mış mş. Açtığımda da Dido'nun klipleri vardı. İşte bi Thank You, Hunter, White Flag bi de Life For Rent. Amanın daha önce dikkat etmemiştim sözlerine, deli Dido, baktım ki ''Nothing I have is truly mine'' falan diyor, herkes mi tasavvufla ilgilenmeye başladı be, diye düşündürdü beni.

But if my life is for rent and I don't learn to buy
Well I deserve nothing more than I get
'Cause nothing I have is truly mine

Yok daha neler canıııım! O da nesi!

Yorumlar