dersmioneki

Bu ara çok tembelim sanırsam ki internete girmeye bile üşeniyorum, hani bildiğin eve gelip yemek yedikten sonra tivi karşısında yığılıp kalıyorum. Ödev zaten yapmam, bilirsin, işim olmaz.

Dadı izliyodum, bitiyo ama çok üzüldüm he. Dün de Chuck başladı, her ne kadar abimin gelişiyle izleyememiş olsam da heyecanım ve mutluluğum gayet bozguna uğramış değil. Sevgili abim sırf ona gitmediğim için anneme beni kötülemeye başladı son çare. ''Bu da göya cumartesi tofıla gircek ha, çak mak izleyerek sınava girilmez öyle, biyons dinle yetmez heheyt, anne şuna bak çizgi film gibi başlıyo, ne bu ya yüzseksenbeşdolar gittiiii!''

Tarih derslerini renklendirmek amacıyla -nası olsa belli de olmuyoruz inek tayfası olarak önde, ama kimse bilmez bizim derste ne koptuğumuzu- iğrenç espirilere gülmeye hatta bilgimize bilgi eklemeye çalışıyoruz bu ara. Çok eğlenceli ama inan bana, denemelisin bence. Hatta ciddi birkaç ders dışında devam ediyoruz bu ve bunun gibi dersmioneki eylemlerine. Mesela psikoloji dersinden hatrında kalmış olacak ki bugün sevgili sıra arkadaşım G. ile son derste sıkılmış, bunalmış ''Edebiyat nası kaynar?''ı düşünürkene hoca bi arkadaşımız sunum yapsın diye bilgisayarı açsın filan ister ve bu arkadaşımız da hep bilgisayarı açmaya meraklı, bir o kadar da beceriksiz olduğundan ben bu fikrimi G.'ye bildirim, ''Ulan hayvanlar bile bikaç tekrardan sonra öğreniyo ama...'' diye başladığı cümlesini bitiremez, çünkü kendisi de farketmiştir ciddi ciddi hakaret ettiğini, ama komiktir napalım güldük baya.

Bugün dedikodunun değil de dedikodu yapmanın sınırlarını aştık, guiness'e yollandık artık kıvırcığımla. Hayır herşeyin bi adabı var ama biz sınırtanımayandedikoducular olaraktan iş başındaydık. Kıvırcığım sınıfındaki birinden bahsediyodu bana, şapşallıklarından filan, ben de ''ayy salak işte'' diye onaylıyodum. Amma fakat ve lakin o kişi bizzat bizim yanımızdaydı, arada elli santim var ya da yok. Hani nerdeyse ''gel buyur, biz de seni çekiştiriyoduk zaten'' diyecektik.

Bu kadar neşeli olduktan sonra şundan da bahsetmeden olmaz tabi, pek bi üzüldüğüm bi an oldu, ama vefasızları sileceğime söz vermiştim kendi kendime ve sözümde duruyorum, o benim için bitmiştir, yeteri kadar kredisini kullandı.

Her neyse, yarın için planlarımız züper, hatta ertesi, hatta daha da ertesi gün için. Coming soon!

Yorumlar