hey corç

''Hey corç versene borç, olmaz maykıl bende de yıok.''

Severiz bu tekerlememsiyi dimi? Ne diyorum ki ben acaba, şimdi de acaba corçla maykılı mı inceliyorum diyosun tabi, yok ben şimdi seni Corç'la tanıştırayım:Evveeet! Çok yakın arkadaşlarım veya annem ve abim dışında ailemin diğer ögeleri de bilmiyolar bunu ama şöyle söyliyim ki ani bi karardı açıkçası. Dün anneme demiştim ben inicem servisten beraber gidip alalım diye ama sevgili (!) üst komşumuz teşrif edince annem çıkamadı. Benim de gidesim yoktu, gün içinde aklıma bile gelmemişti ama birdenbire indim servisten ve aldım onu! Yerim kendisini. Bu kadar isim düşündükten sonra kısa olsun dedim ve Corç'ta karar kıldım, BigLion'a teşekkürler...

Beyaz gibi görünüyo tabi ama küçük o daha abisi/ablası, büyüyünce sırtındaki maviler daha da artacak ve daha da güzel olucak.

Mutlu mutlu.

Yorumlar