iki boncuk

Güne güzel bir başlangıç için sağlıklı bir kahvaltı edin. veya her ne zırvaysa...

Üç aydır filan kahvaltı yapmadan gidiyodum okula, sabah hani insan zaten yeni uyanmış, gözü görmüyo birşey, bi de yani akılda yatağa geri dönüp uyuma düşüncesi varken yemek yenmiyo cidden. Hele bi de on dakika bile fazla uyumak isteyince yemek vaktinden kısınca hiç olmuyo. Ama bugün ilk dersim boştu, kıvırcığımı da ikna ettim, sabah gittik kahvaltı ettik pastanede, öyle gittik okula. Ama tam böyle kahvaltının en hoş yerinde hop, sevgili pek yaşlı rehberlik hocamız N. girmesin mi içeri! Biz hemen montlarımızın önünü kapattık, masaya iyice yapıştık filan, neyse ki görmedi. Biz de yavaştan kalkalım dedik ve dışardaki masalarda bizim dönemden bir grup insan görmeyelim mi! Asıl onlar şaştılar bizi gördüklerine, inanılmazdı çünkü bu, biz nası yapardık bunu ve ooo diye bi ses yükseldi, takmadık tabi.

Her neyse, sınıfa girdim ve araya bi sıra koymuşlar, bizim sırada tahtanın bitişiğinde resmen. Çekmelerini rica etmiş olsam da arkanın boş olduğunu, istiyosam geçeceğimi söyleyince birileri, ben de hop kalktım en arkaya gittim. Sınıftan sesler yükseldi, alkış falan, hatta ''Darbe!'' sözleri duyuldu, baya eğlendim ama yani, ay sizi deliler. Beni de ön sıra kuşu sandılar peh.

Bugün okulda feysbuka girince telefondan bi grup gördük ve fena kopardı bizi. Öyle böyle değil, tikilere hakaret filan ama bildiğin komik yani, özel bi cümle bence, bayıldım (!)

İki boncuk takınca oldun tikky,
Bu akılla gidersen... yok devam ettiremiycem, benim ahlak sınırlarımı zorluyo, en azından ''sizin bildiğiniz kadarıyla benim sınırlarım'' bu kadar.

Yarın da interneyşınılsıkipsıkuldey her ne kadar, ama ben buna katılamıyorum maselef. Trigonometriye başlıyoruz, mayoz da var hani kaçırılır gibi değil. Ama sevgili BigLion'un ziyareti aksatılmayacaktır, çıkışta görüşelim dostum kabeş. Kendileri bi de özel sipariş veriyolarmış taa hasta yataklarından, pasta alın filan, vay seni, vay vay.

Bu arada yeğen 2.8 kg olmuş he, ben bile bi buçuk kilo doğduydum, vah beni, yavrum, fakirmişim ben heee ondan diyolar, bööğyn! Annem yaşlıydı, sigara içiyodu, sekiz aylıktım, filans hani, yoksa ben interneyşınılhospitılda doğan bi insanım, her ne kadar bu adı beş yaşıma kadar söyleyememiş biri olsam da. Bi de bu hastane Bakırköy'de tabi, mekan tartışılır, ama çekiyo naparsın, deli. Neyse ya işte iki hafta içinde bile gelebilirmiş, erken doğum olaraktan. oOoOo bir iki üç .... adı yok be!

Yorumlar