küçük dilo vukuat 1

Bugün ilginçti bi bakıma. Falcı bacının dediği gibi gömleğimi çıkarmaya başladım galiba. Kuş alıcam dedim aldım bak, aslında felsefemden kaynaklı bu yahu, bravo bana ki uygulamada kararlıyım.

Dün akşam banyodan sonra saçlarımdan sıkılmış olucam ki topuz yapmışım ıslak ıslak. Bi de malum her gün uyuyorum ya, yine sızıvermişim. Bugün saçlarımı bi açtım böyle buklemsi olmuş, güzel bi saç şekliydi, değişiklik olsun dedim, yandan ayırdım bu sefer ve gittim okula. İnsanlar pek beğendiler ve beğendiklerini de gerçekten hiç çekinmeden ifade ettiler, yakın olanlar da, olmayanlar da. Woo-hoo herkese teşekkürler. Egom tavan yaptı, uçuyo muyuz?!

Annemin Corç için tek dileği: Umarım kuş gribi olmaz! Yok sen ''hastalık hastası''sın bence veya direk tek kelime de kullanılabilir.

Civcivime olanı bilmiyosun sen tabi. Şu an daha bi fazla gülüyorum. Zavallı kuş da, ne çeker kimbilir benden. Bir varmış bir yokmuş, bir bonus kafalı küçük dilo varmış. Ailesi ona civciv almış. Hava da sıcakmış. Dilo bakmış, civcivler hiç su içmiyo. Gözlemci de hani, çakal seni, tam genetikçi. İşte en son acımış ve karar vermiş; içireyim şu zavallılara ellerimle, demiş. Civcivin kafasını uzun bi süre suyun içinde tutunca, ne canlı bir civcivden, ne de dilo'dan daha haber alınamamış. Bitti.

Cani? Değilim kesinlikle, asla. Çocukça bir gözlem, ama kontrolsüz bi deney. Naparsın çocuk aklı işte! Peh.

Yorumlar