lüküs hayat

Herkes kapris yapsın olur mu? Ergenlik sorunlarını halledememiş yetişkinlerin kaprislerini, bendeniz, saygıdeğer kırk yaşındaki koskoca insan çekeyim.

Her neyse, mutluyum, kimse de bozmasın. Her ne kadar son kullanma tarihi yarın olan bi mutluluk olsa da, buna bile mutluyum, bir gün bile yeter.

İstediğim dersaneye kabul edildim bugün, yüzdeyüzburslu. Çok happy feet'im yani, sorma. Kıvırcığımla aynı dersanede olucam, sürekli beraber, ay yerim.

Saçımı kestirdim bugün. Her ne kadar istediğim uzunluk ve şekilde olmasa da artık saça bu kadar üzülmemeyi öğrendim ve bu çok iyi birşey. Gömlek sıyrılıyor mu he ne dersin?

Bi arkadaşın doğum gününe uğradım bugün, bildiğin uğradım ama yarım saat, neyse ki uğramışım ve de, pek bi sapıtıkmış sonrası, sevmezdim. Mis gibi evimdeyim, uykusuzum elimde, ayaklarımı uzattım, keyif çatıyorum.

Oh ne rahat lüküs hayat, bak keyfine yan gel de yat.

Çok sevdiğim adaş arkadaşlarım, önce Lua, sonra BigLion olmak üzere kazalar geçirdiler, hatta ben de bir öküzden son anda kurtuldum, geçmişler olsun kendilerine, şoklar da geçirdim bi an.

Bugün bir sevgili S.'nin, arka sırada oturan arkadaşımın doğum günü. Kendisi her ne kadar beni kabakgözlü ilan etmiş ve de zevkime hakaret etmiş olsa da pek severim keretayı; çok mutlu kutlu doğum günleri, süperveötesi hayatlar, bolcana sağlıklar diliyorum kendisine. Bi gün zengin olursam evimi de o çiziverir artıkın, o kadar bloglardan sesleniyoruz canım.

Bu arada o bilmiyor ama buradan ilan ediyorum ki gözlerini kırpıştırmasını ve o uzun kirpiklerini çok seviyor ve yandaki şahsa benzetiyoğrum. tiviti seni.

Yorumlar