mışıl mışıl

Gece saat 1.30'tan 4.00'e kadar mesajlaşan beyin... Bu aralar yatsam da uyuyamıyorum zaten sabahlamadan. Sevgili pek yakın arkadaşım, daha önce de bahsettiğim (sinema olayı, ilk hediye vs.) kıvırcığım, gecenin o saatinde gayet ''cool'' bi şekilde ''Naber diloloyum napıyosun çok özledim'' diye mesaj atınca dün gece, ben de bahane buldum uyumamak için. Arkadaşım bu ne rahatlıktır, sabahla akşamı birbirine karıştıran deli modeli, deyip geçtim. Ama zaten bilirsiniz ki okul zamanı bile 06.00-00.00 saatleri arasında, benden her türlü cevap alırsınız, 7/24 açıktır telefonum yani. Zaten sevmem telefonu kapatmayı da kapatanları da. Bu da abimin bana alıştırdığı birşeydir, telefonumu duyarım hep, duymayanlara da sinir olurum, vakti zamanında abimden çok azar yediğimden bu gibi hatalara düşmüyorum artık.

İki haftadır doğru dürüst uyuyamıyorum. Tatlı tatlı, mışıl mışıl uyumak istiyorum ben de, horlasam bile olur yani uyuyabileceksem razıyım. Renkli rüyalar görmek istiyorum, uyandığımda yorgun olmamak...

Yorumlar

  1. komik.hakikaten eğlendiriyosun.bilmem kızdın mı bana bloguna burnumu soktuğum için ama gezerken gördüm senin blogu hoşuma gitti izlemeye başladım sakıncası yoktur heralde:D

    YanıtlaSil
  2. elbette sakıncası yok. daha geniş bi kitleden nolcak ki :)) iyi eğlenceler!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder