şaş kal

Nası? Güzel taktik aslında he, almasaydım olabilirdi yani şimdi...

İnananananamıyorum hala! Mümkün müydü ki böyle birşey, ben bütün olasılıkları hesaplamışken? Notları benden yüksek olan sıra arkadaşımın teşekkür alması ama benim geleneğimi bozmayıp da yine yeniden takdir almam?! Her neyse, bıraktım bunu düşünmeyi ve şu an salsa çaça dümdüz gidiyorum. Ohyea man, gerizekalı bi rapçimizin deyişiyle, bana göre öyle yani kimsecikler alınmasın şimdi, bildiğin takdir aldım dostum, böyle turunculu murunculu hani var ya, ne mutlu dilo'ya! Bi de takdirlik bi arkadaşla gittim almaya, ben teşekkürler arasında ararken, başka arkadaşalrıma rastladım, onları da alayım falan derken, sevgili N. bağırdı ''Aaa diloloy, burda seninki!'' diye ve ben takdirin turuncusuyla teşekkürün yeşilini bi an ayırt edemedim, ''Hı, nası ya?'' diye kaldım. Bu benim kehanetim değildi oysa ki, önceki senelerde fazla evham yapmışlığım, not sistemini anlayamamışlığım vardı tamam ama herkes de inanmıştı bu sene notlarım yüzünden. Ama demek ki hocalar kalp ben ihihih.

Yorumlar