that night goes on

Kıvırcık geldi bugün ey ahali! Ne mutlu bana ki onla iki günüm daha var haftasonuna kadar. Gördüm ve üstüne atladım bildiğin. Koridor öyle kucaklaşma görmemiştir şu ömründe. Evet, korkunç çocuğun kaç yaşında olabileceğinden de bahsettik, birbirimizi ne kadar özlediğimizden, hatta sevgililer gününde iki sap recep ivedik'e gitmekten de.

Uzun yıllar sonra snickers yedim bugün. Özlemişim tadını, aynı zamanda üçyüzseksenküsurluk kalorisini.

Bazı insanların bakışlarından korktuğumu hissettim. Ama o ne bakıştır öyle yahu, yani sadece bana karşı değil, insanlığa karşı böyle adam, tarzı bu yani, hayata bakış açısı çok kötü olmalı dedirtiyo, bildiğin delici bakışlar. Delidir ne yapsa yeridir deyip geçiyorum.

Sevgili coğrafyacımla hemşeri çıktık! Baba tarafından her ne kadar rizeli de olsam annemler selanik göçmenidirler. O da öyleymiş! Korktum bi an yani, sevmesin beni he.

Bugün ''Sevdiğim kız banaaaa ağbi deyinceee'' diye çığırmaya başlayan entel dantel arkadaşımız... Laf bulamadım kendisine zaten.

Bebe bisküvisini çok seven okulum genci çokmuş aslında da çaktırmıyomuşuz. En son iki buçuk sene önce arkadaşlarla yaptığımız sosyal deneyi hatırlarım, oturmuş bebe bisküvisi yiyen kazık kadar çocukları gören insanımızın tepki gözlemi yani, ilginç sonuçlar görülmüştü tabi ki.

Cemşid ile Hurşid diye bi mesnevi var edebiyatta. Bugün işliyoduk işte, bi arkadaş kalktı ödeviydi kısa bilgi vermek, anlattırken bolca güldük zaten, ''sülo'' sınıfta bi sembol gibi bişey, hemen tezahürat yaparız filan, orda da süleyman diye şahıs vardı, sarı sülo, tutamadık kendimizi. Hoca da arkadaşımız bitirince ''Teşekkür ediyoruz ve Cemşid'i yerine alıyoruz'' dedi ve sınıf 10 dakikalık gülme krizi arası verdi tabi.

Akmak... Bu sene bizim dönemde bi ''akarrrr'' modası var. Gecelere gecelere, coşmak, delirmek, başarmak, koşmak, ... gibi gibi birçok fiilin karşılığıdır aslında. Zaten aşk-ı memnu'dan yeterince ''Behlül kaçar'' repliği duyduğumuz için evde ben de ''Dilo kaçar, Dilo akar'' gibi şeyler kullanıyodum. Az önce desaparecidos gördüm müzikleri karıştırırken, çaldım, koptum falan baya. Annem de bişey analtmaya çalışıyo yavrum, en son şşt hop dışında ''Aktın sen!'' dediğini duydum ve evet, bunu da anneme alıştırdığımı anladım. Napayım, bana da arkadaşlar yapıyo böyle, öf aman.

london, paris, munich, rome, ibiza, new york, miami, rio
ibiza, ibiza ibiza ibiza ibiza ibiza ibiza ibiza
stand up sunshine
sweety so sweet take me high and higher
that guy in the line
that night goes on and on
that night goes on and on
the power

Kendisi bizim geçen seneki sınıfın, 9E'nin, noter tasdikli resmi şarkısı sayılırdı yani. Biri ordan Ibiza dedi mi, ohoho kop, direk bilgisayardan açılırdı zaten, ''Gençler derse mi geldik?'' diye laflar duyulurdu ders başlayıncaya kadar. Ne seneydi ama be!

Yorumlar