...and who am I?

İlerde ne olmak istediğini değil de nasıl biri olmak istediğini sorsam ne dersin?
Kalırsın bence öyle.

Kendime soruyorum bunu birkaç gündür, ama bir türlü karar veremiyorum. Tabi ki gün gelince olursun o kişi, bi bakarsın hayat sürükleyivermiş seni, olmuşsun da yani istemeyeceğim biri de olmak hoş değil sanki.

Ne demek istediğim hakkında en ufak bi fikri ya da örneği olan?
Mesela topuklu ayakkabısıyla caka satan bir ortam kızı mı, renkli giyinmeyi seven, süslü püslü azıcık da çatlak biri mi, yoksa ben spor ayakkabımla bir bütünüm, en kasmış halimle jean giyerim diyen ''kuul''biri mi olmak isterdin?
Evet, erkekleri pek sallamadım.

Şu en başta söylediğimin üstünü çiziyorum şahsım için zaten ama hani bu ara geçiş dönemindeyim ya, nasıl biri olmalıyım şu diğer ikisi arasından aceba ki kendim olurum, düşünüyoğrum.
Yüreğinin götürdüğü yere git dostum.

Yorumlar