just let the sleeping dogs lie

We could be the same, evet MaNga, aynı olabilirdiniz, EMA'i kazanan ekip sizdiniz, ama olmadı, yakışmadı size, tamam sosyal mesaj filans da sevmedim, sevemedim.

Thank you for what I see...

Nine, mutlaka izlenmelimeli bi film, hem de sinemadamada. Ses efektleriyle güzel çünkü o, ilginç bi yapım, hele ki Luisa... So veri lavli!

Bu akşam ve yarın Kasdav var, veya her ne haltsa yeni adı. Gitmeliyim, beni döverler filan ama bilemiyorum tabi, ben bu, belli olmam.

Büyümix! Yok favori yiyeceğimden bahsetmiyorum tabi, oha, hala sıfatı beni pek bi yaşlandırdı, yani kötü manada söylemiyorum, büyümek olaraktan. Bugün serviste gördüğüm yavru köpekçiğe karşı sevgi gösterimi arkadaşlarım hala olmama yordular. Bildiğin ağır bi sorumluluk yahu, düşünsene, bi de abimin yakın zamanda askere gideceği düşünülünce daha da önemim artıyo sanırsam.

Kimseyi takma, elimdekiler yeter bana, hedefe odaklan, hayatı yaşa! modundayım bu ara, kimseye rahatsızlık vermemeye de özen gösteriyorum, sorun yaratan olmaktan bıktım.

Yorumlar