kırmızılım...

Bugün, bugün, bugün... 10.03.10 kalp ben.

Bu denli rezil olduğumu hatırlamıyorum desem yalan olmaz heralde, her ne kadar geçen sene kıvırcığım sayesinde yaşadıklarımı göz önünde bulundursam da bu oldukça farklıydı. Ateş olmayan yerden dumanı böyle kendi ağzımla püfleyiverdim diye bi deyim uygun olur aslında.

Sevgili Z. ile tenefüste garip şarkılara takılmıştık, renklerle ilgili olan. Önce Atillta Taş'tan pembelim dedik, çocukluk geldi hatrımıza tabi, coştuk, kırmızılımı mırıldandı o filan derken kıvırcığıma gideyim dedim. Sevgili B. de dibimde bitmiş bi an, hatırlamıyorum nedense o anı, olum ben onla tanıştığım anı bile hatırlamıyorum hah, yoksa toplamın mı bu senin? :P Her neyse oldukça saptım, derken sınıfa giriyoduk ki ağzıma dolandı nakaratının başı, mal mal etrafa baka baka, bağıra çığıra söylüyorum. Sonra bir çift göz dikkatimi çekti. Ana! Bir saygıdeğer şahıs, muhabbetim olmayan bi insan, ama önemli olan şu ki gömleğinin üstüne kırmızı kazak giymiş olan biri, bana dumur pozisyonunda bakıyor. Dilo akarrr! Morardım resmen, hatta bana kırmızı daha bi çok yakışıyo yani, birden B.'nin yanında saklanmaya çalıştım, len o da kısa he, beni mi saklıycak, kaçarak uzaklaştım ortamdan.

Bir süre sonra kendimi deliler sınıfında buldum. O rezaletimden de konu geçti filan derken ben yine başladım bu şarkıyı söylemeye, bi de baktım arkama ki OHA. Ayıp ama, hani şu bi gerçek ki o insan o sınıfa gitmez pek de, ama ben dılakiistpörsınevır olaraktan tabi ki bu şerefe nail oldum. Utanç verici. Kırmızı hatta.

Ah bu arada ankete güle güle, çünkü yeğenimin artık bir ismi var! Adsız dosyası gibi doğmayacak artık! Olley, yuppi! Kimileri hiç beğenmedi ama bence söylenmesi ve soyadla uyumu filan müthiş, ayrıca her yaşta da kullanabilecek:

Seymen!
p.s Lütfen asmalı konak, seymen ağa, özcan deniz gibi etiketler yapıştırmayın, alakasız.

Boyu posu tam bana gore
Vurulurum goz gore gore
Yazilirim duserim pesine
Acimasiz gece yine toz pembe

Gece olur sana dayanamam
Sabah olur belki taniyamam
Sokulamam sana dokunamam
Akilli dur dedi bana babam

Kirmizilim sana yandi canim
Beyaz ata binerim yanina kosarim
Ask alirim ben ask satarim
Deliyim doluyum ama kahramanim

Bu gece olay olur
Sanmaki kolay olur
Kirmizi yazim olur
Kirmizi muradim olur

Yorumlar