melek

Velev ki dilo yoktur, gidin atlayın abi.

Evet işte yine böylesi bi bensiz hafta yaşandı, kusuruma bakma. Ama desem ki bu hafta 1 yaş büyüyen sadece BigLion değildi, inan bana, gerçek bu, bence hak verirsin az.

22.03.2010 saat sabahın dört buçuğu, eve telefon gelir, abimler hastanededir ve beşte dilo hala olur. Tabi o gün almanca ve matematik sınavı vardır, uykusuz dilocuk akarrrr. Akşam o yumuşuk sevimli yaratık görülmeye gidilir. Ecicik bücücük öcücük! Yaklaşık dört kilo ağırlığında gerçekten de şaşılacak kadar güzel bir bebecik! Abim gibi muzur maşallah, tıp demiş burnundan düşmeseymiş olurmuş hani, tam hınzır. Tabi ertesi gün doksan sayfadan edebiyat ve kazık boyutlarında kimya sınavları vardır. Kalem oynatılamamıştır kimyada, vaydır, hayatımın ilk sıfırı olacaktır, tek olması dileğiyle tabi.


Canım yeğenim!

Uras olsun istemiştim, birileri karşı çıkınca Seymen olsun bari dendi, başına da babamın adı eklendi. İyi bari aklında bulunsun, Uras güzel ad, faydalanın benden. Mesut Arslan foreva!



Canım mısın sen benim misin
Her şeyim misin sen
Hoş geldin melek
sefalar getirdin

Ya gelmeseydin yetişemeseydin
Beni bulamasaydın ne yapardım
Yarım kalırdım melek

Biliyorum sen bir meleksin
Seni sevmem için gönderildin

...

Yorumlar