29.3.10

to wish impossible things?

İğrenç bir sınav haftası, ilk alınan notlarımın ikisinin 100 olması dışında diğerlerinin yarısı ancak olabileceği fikri, hatta kimyadan 0 -bildiğin sıfır işte- alıcak olmam filans ama yine de mutluyum. Salağım ben dimi, önce buhranlar fenalıklar dellenmeler derken şimdi de salak sulak herşeye mutluyum, ne saçmayım.

One tree hill 6. sezon finalini izleyemediydim bi türlü, az önce hallettim onu da, ama pek üzüldüm yahu, tamam Peyton hayatta, Sawyer, Lucas sevimli oldular filan da yani tree hill yalan olucak gelecek sezon, LA, Charlotte derken herşey sapıttı, uf, özlerim ben onları toplucak beee!

Deb: Vampirler davet edilmeden gelmez sanırdım...
Dan: Ben de cadılar suya deyince erir sanırdım..anlaşılan ikimiz de yanılmışız


Seymen'im her geçen gün büyüyo dostum, belki de mutluluğuma sebep odur, kim bilir, belki de tüm bu yalnızlığıma rağmen hayatı çok seviyo olmamdır, kendimi, insanları sevmemdir, benim sevgim demek ki beni de mutlu eden şey, ne güzel be kendi kendime geçinip gidiyorum yuppi!

Lucas: Benim için doğru olduğunu sandığım kız, ne yaptı etti bana öyle olmadığını kanıtladı.
Karen: Kız, Brooke Davis tabii?
Lucas: Çok mu belli ettim?
Karen: Evimin siyaha boyalı yan kapısı kadar belli.
Lucas: Kusura bakma.
Karen:Oh, Lucas. Bak, bu onun kaybı. Seninle çıkmaya can atacak tonlarca kız var.
Lucas: Hatırlat da o kızlara annem böyle söyledi diyeyim.
Karen: Ben ciddiyim. Müşterimlerinden bir tanesi bana bir keresinde ''Birinin üstesinden gelmek için başka birinin altına girmelisin'' demişti. Aman Tanrım! Ne anlama geldiğini şimdi anlıyorum. Daha felsefi bir anlamı var sanıyordum. Yani onları tanımak falan, altlarına girmek falan değil.
Lucas: Anne
Karen: Kayıtlardan silinsin.


Eğer oth izlemiyosan bile en azından 6. sezonun finalininin son beş dakikasını izle derim sana. Mesela bugün bir arkadaşım hayattan bezmişti, yazık, aslında bilmeliyiz ki hayat güzel, yaşamayı bildikten sonra.

Kötü şeyler yaşayabilir, kötü şeyler yapabiliriz, ama üstesinden gelinebiliyorsa bütün bunların ve pişmansak yaptığımıza, hala mutlu olabiliriz demektir.

Hayal kurmaya ve uğrunda çabalamaya devam et, çünkü hayaller gerçekleşmek için vardır.

Sabahları aynaya baktığında gülümse bir kez kendine, çünkü bunu gerçekten hakediyorsun.

Somebody told me that this is the place where everything's better and everything safe.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder