beni-silin

Metrobüs metrobüs iki yetele, haram zıkkım olsun belediyeye hey!

Blogger'ın çok hasta, vah yavrum, muhtemelen sınav sonuçlarına daha fazla kalbi dayanamayacağı için boğazı hata verdi.

Tabi o da var biraz ama, bence kendisi götürmeseydi magnumları şu an turrrruup gibi olurdu. Hava değişiminde ne yapmamalıymış, deneyip gördü. Mesela iki güneş gördü diye açılıp saçılmayacakmış, saçı ıslakken sokağa çıkmayacakmış, buzlu kolayı kafaya dikmeyecekmiş, vs.

Hastalığım ciddi aslında, raporum var üç gün, 6 tane de iğne yapılıcaktı, bildiğin penisilin iğnesi, en fena yakanından, ikisini yedim, dördü kaldı. Acı acı yani.

Bu hafta ne okul var ne dersane, daha da gitmem. O açıdan baya ders çalışmalıyım, ki açığı kendim kapatayım.

Dedikodulardan da uzak kalıcam he, gerçi bu ara pek durgundu okul ama işte kuzuların sessizliği, umarım ben yokken patlak vermez, geçen hafta da bi gitmedim hemen olay olmuş, cık cık, okuldakilerden bile daha ayrıntılı öğrendim neyse.

Özleyin beni anacım! Baaaay!

Yorumlar