pamuk şeker

Bugün birinin dürtüklemesi ile bir konuyu derinlemesinden düşünmeye başladım ve kesin kararımı verdim dostum! Dedikodu aslında bu, hah benden başka ne beklenir zaten, ama tespit çok çeldirici yani kabeş. Bildiğin gündemime bomba gibi düştü, ama hareket, heyecan lazımdı zaten, çok iyi çok, cuk oturdu.

Buradan sevgili G.ye selamlar, daima bana rezil olmamda yardım ettiği ve muhtemelen edeceği için!

Eve gelir gelmez uyumayı alışkanlık haline getirmemeli insan, ama çok tatlı be, bal gibi uyku, canım uyku.

Uykudan önce meditasyon nasıl yapılırı öğrendim bugün! Çok merak ediyorum bu geceyi o yüzden, heyecan dorukta. Ama doğru nefes alıp vermeyi ve bu şekilde sakinleşebilmeyi öğrendim ve buradan bana bir artı puan! Artık çok sinirlenip de kendimi üzmemeyi umuyorum.

En güzel şeyler bile biterlermiş, dedik bugün, çocukken pamuk şekerimin bitişi gibi.

Yorumlar