suitcase of memories

Amanın yandan yandan severim seniii candan!
tadında bir cumartesiydi dostum. DKH'yi tamamlamış bulunduk. Evet çok artist duruyo böyle hani ne bileyim BKM gibi filans, neyse bilesiniz ki DKH: BigLion'u Kutlama Haftası.
Deşifre etmeyeyim dedim adını.

Evet, kendisinin doğum günüsünü resmi olarak kutladık. Çoh eylendik olum uff!

Ben rezilim!
-Biliyoruz canım geç onu.

Gerçekten bu sene kıvırcığımın olduğunu sandığım kadar rezil ve sakar ve hatta salak olduğumu farkettim! Dersaneyi bilirsin, önceden de dediydim, kimseyle konuşmam etmem, bi Charlotte vardır yani, gerisi çok da tın. Bu sabah -iki haftalık yokluğumuzdan sonra- gittiğimde sınıf boştu, bizim hep oturduğumuz sırada bi defter vardı. Ben de dedim hani dünden kalmıştır, biri unutmuştur, kaldırdım ön sıraya koydum. O saatte -afedersin de hani karga bile mahremiyetiyle meşgul değil iken- kimse gelmez diye düşünüyordum ve ders programını inceliyordum ki bir şahsiyet içeri girdi, ben her ne kadar takmamış olsam da "Günaydın" dedi, ben de karşılık verdim. Sonra gülerek "Hmm şey pardon ben sırana geçmişim" dedi, tabi ben sağırım, anlamadan etmeden o güldü diye ben de sırıttım. Köşeli jetoncağzım düşünce kızardım zati.

Bunu anlattığım sevgili Charlotte yine bana gıcıklıklarda bulundu, severdim seni ben. Bi de çocuğun adını bile bilmiyorum, yoklama alınırken öğrendim hani o derece. Çıkışta da bi yere uğramam lazımdı, o yüzden kendisiyle yollarımız ayrıldı ve amanın ki çocuk da önümden gidiyordu! Devamlı arkasına baktı filan ama demek ki ben o kadar rezaleti bir günde kaldıramayacağımı düşünerekten bir hızlanmışım, sorma. Aktım be!

Oh bir gün daha bitti morarmadan ben. Kızarmaya alıştım bebeğim, ama moru henüz görmedik bakalım, izleyelim görelim.

Ve kapanışı eskilerden bişeyle yapalım diyorum. Cyndi Lauper-Time After Time..

Lying in my bed I hear the clock tick and think of you
Caught up in circles, confusion is nothing new
Flash back warm night, almost left behind
Suitcase of memories
Time after sometime you pictured me
I'm walking too far ahead
You're callin' to me
I can't hear what you've said
Then you said, "Go slow", I fall behind
The second hand unwinds

Yorumlar