why does it always rain on me?

Pek yazasım gelmiyor içimden, yine içime dönmek istiyorum ben, herşeyi içimde halledicem, gerçi halledemiycem desem daha doğru ama şunu öğrendim ki hiç kimse ben değil, bütün yaşadıklarımı bilen bir tek ben varım ve kimseden de beni anlamasını beklememeliyim.

Her neyse uzun zamandır istiyodum bunu söylemeyi, bir kitap var Adem Özbay'ın, Gelmesem de Bekle Beni diye. Çok ilginçtir, bu insan muhtemelen şiir yazmaya da yeteneklidir, ama şairane sözlerini düz yazıyla aktararak beni çok etkilemiştir. Çünkü şiir kitabı okumak gariptir, hatta kimisi için komiktir, ama böylesi çok da hoş olmuş.

Arada burdan kesitler sunmak istiyorum, tabi internette bulabildiğim kadar, yoksa kitaptan elle yazıcak değilim.

I can't sleep tonight
Everybody's saying everything's alright
Still I can't close my eyes
I'm seeing a tunnel at the end of all these lights
Sunny days
Where have you gone?
I get the strangest feeling you belong
Why does it always rain on me?
...

Yorumlar