12.6.10

bir rüya farz et

Boğucu sınavlar, boğucu sorunlar, herkesin herşeyin üstüme üstüme gelince birden üst üste gelmiş bulunmaları, hayattaki kelime oyunları derken 16 sınavın da ardından kısmi özgürlüğüme kavuşmuş bulunmaktayım.

Evet, özgürlili!

Gerçi yarın sabah dersanede sınavım var ama tabi ki bu benim moralimi bozmuyor. Moralimi asıl bozan şey yıllardır yaptığım planların insanlarca altüst edilmesi, sonuçta bu sene de benim pes edip plan yapmamam, ardından yine aynı kişilerin niye planın yok diye sorgulaması ve yakın zamanda yapılan küçücük planlarımın bile mahvedilmesi sonucu benim ne yapacağımı şaşırmam.

Çok da karmaşık konuşurmuşum, yakıyorum.

Arkadaşlarla yapacağım bi toplaşma etkinliğinde tanımadığım insanların bulunacağı meselesi kafaya takılınca ben de bunu düzenleyen arkadaşıma sordum, tanımadıklarım kaç kişi ve kaçı erkek diye. Aldığım cevap beni şu bıkık halimde oldukça güldürdü gece gece:
Ya az erkek vardır, dünyadaki populasyonları az zaten
Evet bu insan 10. sınıf biyolojisini gerçek anlamda hayata işlemiş, tebrikler kendisine.

MUN diye bi olay var duyan duymuştur, yorgunum anlatamam hem, anlatılmaz yaşanır zaten. Çok yaşadım ya, konuşuyorum. Ama yaşamayı planlıyorum hatta bildiğin direk delege olarak katılıcam, bakalım büyük bi topluluğa rezil olma çabalarım nası sonuç vericek, izleyelim görelim.

....
Geçici bu ayrılık bir rüya farzet
Sonunda zafer bizim olacak sabret

Sabret inci tanem bekle beni
Döneceğim mutlaka sabret
Ağlama ne olur vazgeçme bekle beni
Döneceğim mutlaka sabret

rüya? kabus? karabasan?

1 yorum:

  1. hey! bu arkadaşı ve bu cevabı hatırlıyorum sanki... o zamanlar blog yerine mesajlaşarak dertleşiyorduk kıştı çünkü yazılılar vardı! maziye gittim duygulandım sanki!:D kıvırcıkdüşler:P

    YanıtlaSil