interrail yapmalı

Yahu hiç yazasım yoktu, iki saattir haymana beygiri gibi dolaşıyodum, bu arada ... gibi dolaşmak diye bi deyim hatırlıyodum, google'a yazınca bu çıktı, çok artist değil mi? Her neyse işte dolaşırken dedim aceba şablonumu mu değiştirsem. Blogger'ın yeni şablonlarına baktım ve çoook çoook beğendim açıkçası, kendime de şöyle alacalı bulacalı renkli bişeyler seçtim ve işte özgürlili!

Hatta öyle ki başka bloglar açmayı da düşündüm, işte bi dane edebiyatımsı sanatımsı, bi dane gezimsi, ki zaten interrail yaparken bunu açıcaktım.

Ve o da nesi diyenlereeeee:
Evet, liseyi bitirince interrail yapmaya karar verdim. Kendim verdim şu an için, ama hele bi şu lise bitsin ben kararlarımı uygulamasını bilirim. Aslında ailem izin vericek olsa gider gelecek sene yapardım, ki bunu düşünen arkadaşlar, hatta kankalar var, ama öylesi bi izni beklemiyorum açıkçası.

Yorumlar