ajan tuz

Hayır, yapmıyorum böyle bi fenalık ve ajan tuz'u geri alıp ajan salt demeye devam ediyorum. Ama sevgili G. ile hangi filme gidiceğimizi merak eden abime telefonda "salt, salt işte, tuz ya, var ya hani ingilizcede" diye anlatma ısrarı gösteren benim de dilime dolandı, ne yapayım.

Ne ajanı ne saltı demeden söyliyim, angelina jolie'nin yeni filmi salt'tan bahsediyorum elbet. Inception'ı çoktan izledim, internet sağolsun tabi, ama madem film izlicez bari buna gidelim dedik. Bi de ckm'de! Lanetler okumaktayım hala! Boşa giden bir 12.5 tl ve angelina'ya sinir olmam için bir sebep daha... Saçmaydı çok. Bu arada sarı saç hiç yakışmazmış.

Bu sıralar hep nefret ettiğim, dalga geçmeye doyamadığım bir diziyi veriyolar tekrardan, hatta günden bilmem kaç bölümle resmen dayatıyolar izleyiiiiiiin diye. "Doktorlar"dan bahsediyorum ve itiraf ediyorum ki izliyorum! Neyse ki şu nefret ettiğim ikili - mehmet aslan & aysun kayacı kalp ben- ayrıldı da onları izleme eziyetine katlanmıycam. Ne için izliyosun dersen de her ne kadar gerçek doktorlukla alakası olmasa da bana cerrahiyi sevdiriyo, biraz da suat-zenan ikilisi iyi işte.

Bugün abim kendi bakamadığı sezaryen videosunu bana izletmeye kalktı. Kendisi bakamazken ben baya iştahla izledim, bana ne laflar etti ki sorma. Ama ben hep böyleydim, küçükken böyle cinayetli filan filmleri görünce oyuncaklarımı bırakır tv'ye yapışırdım. Mesela bi ara anneme kene yapışmıştı, hastaneden nefret eder hayatta gitmez kendisi, benim çıkartmamı istemişti ve annemi resmen orda ameliyat etmiştim ya! Cıyak cıyak bağıran annem ve hala içinde ayağı filan kalmış olabilir diye etin içini temizleyen ben... Cani olabilir miyim ki aceba?

Civciv katiliyim ben.

Yorumlar