yamukağız

Bugün blogumun adının özgürbalık lili olduğunu iddia eden sevgili B.ye teşekkürü borç bilirim.

Nette konuşurken arkadaşım "şaka maka" diyince aklıma "waka waka"nın gelmesine sebep olan abuk zekamı da seviyorum.

Benimle görüşmek için sıraya girmiş bulunan tüm arkadaşlara da saygılar sunarım, bi ara halledeyim sizi de.

Kankardeşimin de dediği gibi çok mütevazi olduğumu farkettim, sevinçliyiz hepimiz.

Efe'nin döndüğünü gösteren reklamların hepsini izleyebilmek için geç yatıp erken kalkıyorum ve sürekli kanal d reklamlarını izliyorum desem de inanmazsın. Ama gerçekten gülmeyi, onun güldürmesini özledim sanırım, yamukağız.

Salıncakta doyasıya sallanıp vapurda martılara simit atmak sonra gidip kitaplara bakmak istiyorum, bi de ispanyolca kursuna varım diyen birilerini arıyorum. İlgilenen???

Yorumlar