6 x 10 = 60

Uzun bir aradan sonra yine yeniden tadında, işte lili karşında!

İki haftadır 60 ders görmüş bir bünye olarak tatile yeniden kavuştuğumu söyleyeyim öncelikle. Dersane başladı işte, on gün, her gün altı ders, çarpınca 60 ediyo, oleeey! İyice saçmalamadan hayattan kısa bir özet geçeyim.

Dersanede, malesef mi desem bilmiyorum, en iyi sınıftayım. Neden mi malesef? AFL birincisi bizde, diğerlerinin de aşağı kalır yanı yok, bütün möö'ler toplandık. Gerçekten sınıf belirleme sınavında nası bir beynim vardı, hiç bilmiyorum, az çabalasam zaman makinasını icat ederdim heralde. Ama en azından kıvırcığımla aynı sınıftayım, yan sınıfta da miccer, işte bu süper.

Sevgili merinos geldi geçen gün, sonunda kavuştu istanbula. Aaah ah çok eğlendik biz onla! Sayesinde her gün önünden geçtiğim, sıradan gelen şeylerin bile fotoğrafını çektim. 1.lige çıkışını kutluyor, istanbul maçlarını iple çekiyorum. Bu arada cenk akyol'un annesiyle tanıştık, hani şu 12 dev adamdan biri olan, merinos şansı işte.

Geçen hafta iyiydi de, bu hafta doktorları çok kaçırdım, çok üzüldüm yahu. Sahurda izledim az buçuk ama tam izlemek de iyi olurdu. Meğer yalnız değilmişim onu izlemekte, benim dışımda izleyen arkadaşlar da varmış, hatta tekrarları çok izlenmiş diye yeniden başlayacakmış! Ama ya suat ya zenan olmazmış, ağlarım hee.

Okul müdürü gitmiş, mesut&ayhan kankalar gitmiş, yeni edebiyatçı gelmiş, selçuk hoca afl'ye gitmiş falan filan, bilmeyen varsa bilsin.

Bayram geliyo heyooo! Ama bu sene de bana tam bayram olucak yani, yemek yemeyi özledim cidden, su içmek filan güzeldi be. Umarım bayramda köye giderim, yoksa tadı olmuyo yani.

Çok sevdiğimiz dostların bile içini bilemezmişiz, bunu öğrendik bu ara. Bir dahaki derse bakalım bakalım...

Yorumlar