şebek

29/29! Tam oruç tuttum a dostlar, bayram da bana geldi zaten. Gerçi deliye her gün bayram ama yine de herkese iyi, mutlu kutlu bayramlar!

Yemek yemek çok güzelmiş onu hatırladım, bayram boyunca + pazar günü doyasıya yemek yicem, kimse tutmasın beni! Çok özlemişim cidden ya, kahvaltı filan eğlenceli şeylermiş aslında. Ooooh gelsin kilolar!

Bugün BigLion'un blogunu böylesi ciddi görünce şebekliğimden utandım diyebilirim. Ama kendisinde herhangi bi değişme yok, gibi gibi görünüyo, değilse de çıkar kokusu yakında.

Şebeklik demişken, bayram koşuşturmacası içinde ben de evde yalnız kaldım, elektrikler kesildi bi ara karanlık bastı, ama herşeye rağmen evet tam olarak bir şebeğim. Salak salak gülüyo şarkı söylüyorum, mutlu olmam için şu an bi sebep yok ama acayip şenim. Sonumuz hayrolsun diyelim.

Yorumlar

  1. şebek nedense çok sevimli bi laf gibi gelir bana :D

    YanıtlaSil
  2. nedense anında çağrışım yaptırır, göbek ve bebek gelir aklıma :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder