minik dilo

Yazmayalı yıllar olmuş yine. Okul başladı falan filan demeli, anlatmalımalı.

Evet üçüncü haftadayız okulda. Üç haftadır 11'im ve yeni alışıyorum. Sınıfım bi garip ama sevdim; gayet iyi ya, geçen seneden sonra büyük nimet bence. Sevgili H. B. M. V. varlar. Hüsam var bi de, yeni fizikçimiz, sarhoş olabileceğini düşünmekteyiz hala.

Diyetisyene gittim bi ara, ama çok şey verdi yani onları hep yesem ben iyice dobi olurum. dobidobidobi

İyice inek oldum, her gün yüz soru çözüyorum yahu, geçen seneki test kitaplarımı görüyorum bomboş, gülüp geçiyorum yani.

Doğum günümü kutladık bugün, biraz erkenden, çok iyi de oldu çok da güzel oldu, hediyeleri mikemmel, çok manidar, dilonuz sizi çok seviyo be!

minik dilo diyolar bana, cüsse olarak olmasa da bi yaş küçüğüm onlardan, minikim ben.

Yorumlar