mor çatı

Fen sınavım çok kötü, mat'ta ise akmışım filan neyse, boşverelim biraz sınav mevzuunu da komiklikler şakalar tadındaki günümüzü anlatayım.

Sınav öncesi kantinde buluştuğum kıvırcığımla aşağıya inmeye karar verdiğimizde bu olayın bu denli ses getireceğini bilmiyorduk. Ses dediğim gerçek ses, yani kıvırcığım bir kalktı ki yerinden, yer yerinden oynadı, sandalyeler devrildi. Bi de sandalye pek ağır olunca bütün kantine rezil olmak da cabası oldu. Tabi ben kahkahalarla aşağıya inerken bugünün kıvırcığımın sakarlık günü olacağını tahmin etmemiştim ki merdivende takıldı ve benim üstüme koskoca "kıvırcığım" devrildi! Neyse ki sağlam tutundum da bir facianın önüne geçildi.

Flaş flaş Kadıköy'de bir dersanenin merdivenlerinde çarpışan protonlar büyük bir patlamaya neden oldu. Halk facianın eşiğinden döndüyse de protonlardan hala haber alınamıyor.

Ahahaha ama hala gülüyorum gerçekten. Canım kıvırcığım, anlatılmaz yaşanır tadındaki güzel insan, hayatımın mor rengi, evimin mor çatısı, çöp bacaklı gülhanı...

Yorumlar