Sınav haftası bitişiyle saldırdığım bilgisayarım iki gündür tam mesai yapıyor. Yeğenimin blogu da tamamdır, duyanlar duymayanlara duydursun!

Şaka maka yeni yıl geliyor, doksanlıların askere gittiği yıllardayız. Anlamaman normal, demek istediğim, çok hızlı gitmiyo mu zaman ya?

Dünyaaaa, bu gece dursana!

Bu hafta hiç atar yapmadım, hiç demeyeyim de, bi defa keline atar yapmış olabilirim ama ders çalışıyodum yani, kutsal görev. Kelin mi kim? Burayı okumuyo olsa da onun şirin küçüklük anısından dolayı ona kelin diyorum artık, bilsin.

Za-yıf-lı-yo-rum! Çok iyi gidiyorum be, maşallah, çok büyükmüş hatta. Bi sürü kilolar verdim uu! Minik dilo olma çabasındayım iyice.

Yeni yıl yeni yıl yeni yıl herkese mutlu olsun kutlu olsun, geliyor! Çok beklentim yok bu seneden, kötülükler olmasın yeter. Ama 2011 be, çok hızlı geldin, çok hızlı git e mi?!

Öyle bir geçer zaman ki,
Dediğim aynıyla vaki...

Yorumlar