Ve döndüm! Lili tüm neşesi ve huzuruyla, hatta uzuruyla, karşınızda!

Okul tatile girdi, takdiri kaptım, ilk yüze de girdim, koştum kampa! Dört gündür Şile'de kamptaydım blogreader, öyle bir kamp ki hem okul dersi hem hayat dersi. Villa tipi odalarda kaldığımızdan ev gibi hissettik, komşuluk ilişkilerimiz gelişti, beş kişiyle aynı evi çevirdik ve insanların iç yüzleriyle tanıştık. Kartopu oynadık, aç kaldık, aynı medeniyetten uzaktaydık ve süper ikilimle beraber süper zaman geçirdik. Süper ikilim de Cery ile kıvırcığım. Kıvırcığımla aynı yatağı bile paylaştık ve ikimiz de yataktan düşmeden dönebildik, mutluyuz. Üç gün toplam dokuz saat uyuduk, sabahın beşinde biskremle, guruldayan aç karınlarımızı doyurduk. Zararsız dedikoducuklar yaptık, fal baktık ve kumar konusunda epey ilerledik. Yok yani batak matak, kar olunca tüm odalarda batağa muhtaç kalındı, naparsın.

İşte böyle. Fazlası var azı yok. Ama fazlasını öğrenmek isteyenleri cuma günü bekliyorum.

Yorumlar