yaşdaşlar!

Cuma günü Miccer, BigLion, Cery, kıvırcığım ve Z.'yi evimde ağırladım. Öyle hazırlıklar yaptım ki tek başıma, daha iki yıl yemek yapmam heralde. Ama geldiler, eğlendik bol bol ve yaptığıma değdi. Seymen'imi yedik, o biraz sapıklık yaptı ama olsun, fotolara baktık, fallar açtık; kısacası gerçekten eğlendik. Onları çooooook çok seviyorum!

Tatilin son gününün son anlarını dahi değerlendiriyor ve ders çalışmamakta direniyorum. Biliyorum yanlış, ama yarın kitaplara bir saldırıcam ki kimseler kurtaramıycak onları benden. O yüzden içim rahat.

Yarın sevgililer günü, ayrıca mevlit kandili, ve ayrıca okulların açılış günü. Hava da çok soğuyor, okulda donucaz yarın. Her zavallı çağdaş, yaşdaş ve okuldaşıma yeni bir dönemin, sihirli bir değnek değmişçesine, uğur, şans ve iyi not getirmesi dileğiyle......Azap başlıyoooor!

Yorumlar