yepyeni bir sayfa

Buralara uğramayalı epey oldu blogreader. Hatta varlığından bile şüpheliyim, sen de beni terk etmiş olabilirsin. Ama yeni yayın dönemimde yenileri de gelir diye umuyorum.

Başlıktan anladığın üzere yeni bir dönem başlıyor. Sadece blog için değil, benim için de. Liseden mezun oldum! Evet yanlış okumadın, karşında "lise mezunu" sıfatına sahip bir insan bulunuyor şu an. Düşünsene 5 seneyi geride bıraktım, yaşanırken nefret duygusunu en derin şekilde hissettiren ama hatırlandıkça "vay be" dedirten yıllar. Artık -di'li geçmiş zaman kullanıyoruz bahsederken. Dostluklar, kavgalar, sohbetler, geziler... O kadar güzel hatıralar biriktirmişiz ki fotoğraf merakım sayesinde tekrar tekrar gözümün önünden geçiyor o anlar, güldürüyor, gülümsetiyorlar.

ÖSYM 5 tane LYS yapmış dediler, 5'ine de girdim, dostlarla zümrüt yaptım, kep fırlattım, davul eşliğinde halay çektim, göbek attım, daha ne yapayım bu sene için? Bir balo kaldı listemde, sonra bir kuş kadar hürüm! Elbise, ayakkabı, çanta, aksesuar hazır; geriye gün saymak kalıyor. Daha elbise almamışken, sınavdan çıkmışlığın verdiği rahatlıkla bir üşendim ki baloya, ama ilerde "aa ben baloya gitmemiştim, asosyaldim de" demek istemediğim için sabrettim. Neyse ki bu bedene bile hala elbise yapılıyor, buldum aldım, kaptım yeşili! Koca topuklularım da var, bakalım havuza ne zaman düşücem?

Ebeveynlerim pek farklı yerlerden geliyorlar, lakin İstanbul'da buluşmuşlar, ben de burada doğmuşum, burada büyümüşüm. Bir iki gün bu nefesi solumasam özlerim, burkulur içim. Ama üniversite hayatım başlamak üzere. Tabi yanlış kodlama filan yapmadıysam! Tıp da tıp diye tutturdum, Kıbrıs'a kadar yolum var! Şu an için pek İstanbul gözükmüyor zaten, yani yerimden yurdumdan ayrılmam an meselesi. Beraber görücez bakalım, neler bekliyor beni...

Blog yazmaya başladım, twitter da açtım ya, gözüm açık gitmiycem. Yavaş yavaş hayata dönmeye,planları uygulamaya başlıyorum. Sevinçliyiz hepimiz.

Yorumlar