6.7.12

bitti rüya

Balonun bitmesi LYS'den çıkma etkisi yarattı bende. Okulla ilgili her şey bitti galiba. Beş senedir hafta içi her gün aynı saatte beraber olduğum iyi kötü anılar biriktirdiğim ama bi şekilde yine yüz yüze gelme zorunluluğu bulundurduğum insanlarla son birlikteliğimdi. Ordaki insanlların çoğunu belki hiç görmeyeceğim, belki de yüzlerini, seslerini unuttuklarım olacak. Belki karşılaşırım orda burda ama aynı şey değil işte, o topluluğu bir arada görmek çok zor. O dertsiz tasasız esprileri, sohbetleri, saçma lafları, ahırdan çıkma sesleri bile özleyeceğim.

Beceriksiz kuaförün yaptığı saçma saçımla çıktım evden, ağlayarak. Abim sağolsun, arabamın arkasına da yazarım artık, götürdü beni balo yerine. Yıldız Hisar, gerçekten herkese önerebileceğim yer bu arada belirteyim, müthiş bir boğaz esintisiyle karşıladı bizi. Saç filan kalmadı zaten, ilerleyen saatte ayakta kalmayan topuklular gibi. Ona rağmen bir ayak parmağımı kaybettik, başımız sağolsun, hala hissetmiyorum kendilerini. Balo gibi değildi de sanki arkadaşlarımla buluşmuşuz gibiydi, biz yine bizdik, çok eğlendik, felaket diyebileceğimiz insan pek yoktu, yemekler bile güzeldi yani.  Servis mükemmeldi, ben hiç bu kadar hızlısını görmemiştim. Evden çıkarken annem bol fotoğraf çektirmemi istemişti, ben de öyle yaptım,tüm karelerde varım. Kıvırcığım da var; gerçi o bambaşka karelere de girmeyi başarmış, o ince fiziğiyle (!). Sağolsun tüm fotolarda arkama saklanarak en ince olduğunu kanıtladı. Neyse seviyoruz onu da.

Diplomam hazırlanmış dediler, gittik aldık. Olacak şey değil blogreader, 5 senemi o kağıt parçası için harcamışım yani kadıköyde filan vardır çakması bence alırdık olurdu. Of, garip oldum duygulandım işte. Çünkü...BİTTİ.

Gidiyorum buralardan, dönüyorum durmadan
Uyan artık uyan, bitti rüya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder