doktor civanım

Tatile gittim geldim, sonuçlar açıklandı, üniversite gezdim, uçtum zıpladım ve daha neler oldu neler. Hayat tüm gerçekliğiyle karşımda artık. Minik ergenimizin büyüme aşamalarına şahit olmuş olan bu ekran bundan sonra daha nelere ev sahipliği yapacak, artık hayal bile edemiyorum.

Mersin'deki pek hoşlanmadığım ama belki ailemle renklenebileceğini düşündüğüm yazlığımıza gittik. Zaten öyle de oldu. Poposunda kurt olduğuna artık şüphemin kalmadığı minik yeğenimle yerimizde duramadık. Balkonun demirlerine mi tırmanmadık denize taş mı atmadık, kumdan kale mi yapmadık denizlere mi girmedik. Benim küçük böceğim, yarım yamalak konuşa konuşa hakimiyet kurdu üstümde. Resmen asker arkadaşı gibi davrandı, küçüğüm ya o bile eziyo tabi. Canı sıkıldı mı bağırıyo "Diaaa!" diye. Evet BigLion sağolsun adımı sürekli kısaltırdı ama yoo bu kadarı olmamıştı hiç, bu denli kısalmamıştım. Kendi yerinde oturamadığı gibi beni de oturtmadı, "Kakçiii kakçiiiiii kakçiiiiiiiiii...(ve daha uzayan iiiler)"lerle kaldırdı yerimden, "kokçu kokçuu kokçuuu"larla korktuğunu söyledi herşeyden, komik çocuk, istemediği şeylerden korkuyodu güya. Her neyse daha satırlara sığdıramayacağım kadar çok yeğen anısı var ama diğer olaylara geçelim. Gerçekten müthiş yerler varmış Mersin'de. Narlıkuyu'da Akyar'la Cennet koyları varmış, dereden gelen tatlı, buz gibi suyla tertemiz bi denizin birleştiği o güzel yerler... Caretta'larla beraber yüzdük, bizim minik carettayı da ağlata ağlata soktuk suya. Bronzlaştım da baya, garip oldum böyle gözlerim pörtledi resmen. Aman artık bitti tatil, İstanbul geri döndü. Çünkü...

Ramazanın başlangıcıyla LYS'ler de açıklandı ve hiç beklemediğim bi sonuçla karşı karşıya kaldım. Hiç hazırlamamıştım kendimi İstanbul'a, hatta başka şehirlerden insanlarla muhabbete girmiştim yardımcı olurlar filan diye ama gerek bile kalmadı. Yani sonuçlara göre öyle gözüküyor. İlk bine girmişim blogreader, inanılır gibi değil, Çapa yazmak hatta Çapalı olmak! Amanın! Gittim gezdim oraları da, Çapa ve Cerrahpaşa karşılaştırması yaptım ama Çapa daha yakın gibi duruyor. Of şuraya da bakın üç satırda kaç yüzbinmilyon kere "Çapa" dedim! O kadar mutluyum işte.

"Çekilin, ben doktorum!"

Şehzade geliyoğrrr!

Yorumlar