Bu ara fazlaca internete girdim, koca senenin acısını çıkarırcasına. Bütün sosyal paylaşım sitelerini ziyaret ettim, hepsini de birer birer kapadım. Özellikle çıkarmıyorlar ama, istediğiniz zaman buyrun gelin geyiği. Tabi bu sırada yurdum insanının türlüsüne de rastladım. Biri birini tutmadı valla, öküzü de var kuzusu da, ayısı da var insanı da var. Bazıları öyle muhabbetler açıyorlar ki yüzyüze gelsek dut yemiş bülbüle döneceğine şüphem yok. Cehalet sarmış bi de dört yanımızı. Üzdü. Çok üzdü.

ÖSYM inatla yerleştirmiyor biz zavallıları, hazin bir bekleyiş var tanıdıklarımda. Tercih dönemi sancılı geçenlerden değildim çok şükür, ama onlar her yerdeydiler ve bu zor dönemlerine şahit oldum. Yazıktır açıklayaydınız hemen de yaz ortasında plansız programsız yaşamasın, evlere kapanmasın gençlik. En azından tarihi belli faaliyetlerde bulunsak. Gençlik gelecek demeyi biliyoruz sonra.

Dizi var mı dizi? Çılgınlar gibi dizi arayışına girdim, konuşmadığım arkadaşım kalmadı. True Blood ve Pretty Little Liars'a başlayacak gibiyim ama biraz heyecanlandırıyorum kendimi yoksa iki günde bi sezon kaldırmaz bünye. Beğendiğim olursa yazarım buraya da.

When you kissed my lips with my mouth so full of questions
It's my worried mind that you quiet
Place your hands on my face
Close my eyes and say
Love is a poor man's food
Don't prophesize
I could hold you in my arms
I could hold you forever

Yorumlar